D.U.K
Noriu įsigyti Jūsų prekių, bet abejoju, ar tiks mano odai. Gal galite patarti?
Su mumis galite susisiekti rašydami žinutę socialiniuose tinkluose Instagram ir Facebook, arba el. paštu:
info@gamila.lt
Kodėl negavau užsakymo patvirtinimo laiško?
Jūsų laiškas su užsakymo patvirtinimu gali atsidurti skiltyje „reklamos“ arba „šlamštas“, todėl
raginame patikrinti šias skiltis savo el. pašte.
Taip pat pirkimo metu galėjo pasitaikyti gramatinė klaida pateikiant el. pašto adresą.
Jeigu laiško su patvirtinimu rasti nepavyko – susisiekite su mumis nurodytu el. paštu arba
Instagram/Facebook.
Padariau užsakymą, tačiau noriu pridėti /pakeisti tam tikrą prekę-(es). Ką daryti tokiu atveju?
Ne bėda! Susisiekite su mumis el. paštu arba Instagram/Facebook ne vėliau nei 3 valandos nuo
užsakymo pabaigos.
Jeigu užsakymas dar nebus supakuotas ar išsiųstas, galėsime pakoreguoti Jūsų užsakymą.
Kodėl skiriasi prekių pakuotės?
Kai kurių prekių įpakavimai yra skirti kelioms šalių rinkoms ( Korėjos ir Europos atskirai), todėl skiriasi
ir pakuotės. Šios prekės skiriasi tik įpakavimu, kuriame galite rasti prekės aprašymą bei sudėtis. Negalime
kontroliuoti kurios rinkos prekes gausime iš tiekėjų dėl prekių prieinamumo.
Negavau prekės arba gavau ne tą prekę, kurią užsakinėjau. Kur kreiptis?
Labai apgailestaujame, kad taip nutiko. Visada stengiamės, atidžiai pakuoti Jūsų siuntas, tačiau
pasitaikius tokiai situacijai, lauksime Jūsų žinutės elektroniniu paštu: info@gamila.lt